Registrera ditt nya Festool-verktyg enkelt och bekvämt i Festool Work-app. Dina registrerade verktyg täcks av Festools All-inclusive-garanti och ger er tillgång till Festool Originalservice. Skulle din maskin behöva repareras gör Festool det kostnadsfritt. Tillverkargarantin inkluderar typiska slitagedelar som kullager, kol och även batterier och laddare omfattas och är kostnadsfria de första tre åren. Fullständiga villkor finns på Festools webbplats.
Skulle din maskin behöva repareras gör Festool det kostnadsfritt. Garantin täcker också typiska slitagedelar som kullager och kol, även batterier och laddare omfattas och är kostnadsfria de första tre åren. Med ditt personliga kundkonto har du alltid tillgång till individuell information och smidig direktkontakt med Festool. På MyFestool finns all viktig information som verktygs- och garantiöversikter, reparationsuppdrag och mycket mer. För att du alltid ska kunna använda Festools servicetjänster till max.
Beställ reservdelar, tillbehör och hitta bruksanvisningar/manualer för dina Festoolverktyg. För att hitta rätt reservdel för ditt verktyg måste du veta exakt produkttyp och artikelnummer (art.nr). Dessa uppgifter hittar du på typskylten direkt på maskinen och i dina garantiunderlag.
Alla Festool-verktyg ska av kvalitets- och säkerhetsskäl uteslutande repareras av auktoriserade verkstäder. Vi rekommenderar inte att du öppnar en maskin själv, beställ istället en reparation online genom webbplatsen eller mobilappen och skicka den direkt för reparation.
Som auktoriserad återförsäljare av Festools kompletta sortiment i Borlänge kan vi hjälpa er på plats hos oss. Vi har egen verkstad för reparationer, men ni bör i första hand utnyttja Festools originalservice. Sedan 2021 kan vi ej registrera maskiner åt er, utan detta gör ni i Festool WorkApp eller på Festools webbplats. Välkommen in till oss på MMaskin i Åselbys industriområde med era verktyg och maskiner. Vi hjälper er gärna!